code atas


Doa Malam Nisfu Syaaban

Rasulullah telah bangun pada malam Nisfu Syaaban dan bersembahyang dan sungguh lama sujudnya sehingga aku fikir beliau telah wafat. Apabila aku melihat demikian aku mencuit ibu jari kaki Baginda dan bergerak.


Doa Malam Nisfu Sya Ban Doa

Kemudian aku kembali dan aku dengar Baginda berkata dalam sujudnya Ya Allah aku pohonkan kemaafanMu daripada apa yang akan diturunkan dan aku.


Amalan Dan Bidah Yang Terjadi Pada Waktu Syaban Kutipan Buku Amal Islam


Pin By Tentang Hati On Nisfu Sya Aban Doa


Pin On Nasihat Fatwa Ulama


Hambaliabdullah 03 Malam Nisfu Syaaban Malam Doa Kekuatan Doa

You have just read the article entitled Doa Malam Nisfu Syaaban. You can also bookmark this page with the URL : https://brunorilrtephenron.blogspot.com/2022/09/doa-malam-nisfu-syaaban.html

0 Response to "Doa Malam Nisfu Syaaban"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel


Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel